ponedjeljak, 30. kolovoza 2010.

Sevilla

Dolazak u Sevillu na autobusni kolodvor me podsjetio na JUŽNU AMERIKU. Stara ne baš dobro održavana građevina prepuna pijanaca i klošara. Žena na informacijama staricica kao iz filmova Pedre Amlodovare, crvenokosa, uredno počešljana s telefonom u ruci (i to onim starinskim).Naravno engleski nula bodova, i na naše inzistiranje da nam kaže kako doći do grada samo je odmahnula rukom. Odlučili smo kupiti odmah karte za Malagu, tako da se pri povratku ne brinemo o tome. Šalter, djevojka iliti mami ( zbog kilaže) čavrlja s tipom do sebe i uopće ne doživljava nas kupce :) To je nešto na što se morate naviknuti, naime ovdje ljudi jako vole pričati pa tako i dok stojite u redu u trgovini prodavačica sa svakim drugim kupcem razmjeni koju rečenicu i naravno kissi kissi ;) Naravno ljudima ovdje to ne smeta, no opravdava njihovo ekonomsko stanje. Tako da ne želim čuti da su naši turistički djelatnici spori - otiđite u Španjolsku! Ispostavilo se da je centar grada blizu kolodvora, svega nekoliko minuta vožnje tramvajem. Prije nekoliko godina gradske vlasti Seville su odlučile uvesti tramvaj u grad, i riječ je o kratkoj liniji (mada je proširuju) no izuzetno sporoj. Prema njihovom tramu naši su super brzi vlakovi ;) Naravno u svakom od njih stoji čiko koji kida karte, da ne bi bilo šverca. Centar grada je WOW! No mi smo prvo morali naci naš hotel. Turistic office nije radio tako da smo išli od čovjeka do čovjeka i pitali za upute.Na kraju nas je jedan debeli čiko preko svog iPhona naveo u koju ulicu moramo ići, a i policija je priskočila u pomoć sa uputama na španjolskom. Hotel je bio odličan, 3 * i svega 59 eura dvokrevetna soba. Doručak ---- perverzija na kubik :) Grad je velik i po vručini (40+C) teškim korakom smo krenuli u obilazak. Najznačajnija je zasigurno katedrala u kojoj je pokopan Kolumbo i kažu da je treća po veličini. Ostatci arapske prisutnosti su također vidljivi. Za turističke atrakcije uzmite vodić jer mi se sad neda pisati o svemu. Cijene se nešto veće nego u Malagi, no večera od 10 eura se bez problema može naći. Što se tiče noćnoga života nismo se nadali puno kako je bilo riječ o utorku i srijedi, kad ono vraga, sve je puno, živo i ludo do 5 ujutro (možda i duže, no nisam više mogao :)) I ovdje je pravilo da od 14h do nekih 18h ništa ne radi, već se ide spavati, što je razumljivo jer treba napuniti baterije za noć, a i vrućine su lude. U 1h padne ljetni pljusak, i opet ništa, temperatura 34C. Preporučio bih posjet Plaza de Espana koja stvarno impresivno izgleda, a poslužila je i kao maketa za zadnje filmove iz serije Star Wars. Sutradan odlazak na bus za Malagu, i to kakav bus, 3 sjedala u nizu kao fotelje, s grickalicama, vodom, slušalicama i sendvičom. Tako se već da živjeti :) U Malagi smo obavili ručak, shooping i na avion. Dolazimo u Veneciju navečer, smještamo se u hotel i spavamo kao bebe. Sutra još malo razgledanja Venecije pa na put za Rvatcku!!!
Zaključak; Sevilla je možda bolja za proljeće jer nema mora pa je prevruće. Naučite nešto Španjolski jezik. Popiti Tinto de Verano.