ponedjeljak, 2. kolovoza 2010.

ANDALUZIJA (21.7. - 31.7.)


Kako sam ovisnik o lijepom vremenu (čitaj; toplom i suhom) u zadnje vrijeme biram i takve destinacije za put. Nekako moram priznati kako me Jadransko more ne privlači toliko u zadnje vrijeme, ne zato što nije lijepo,nego zato što nisam toliko tip za ležanje na plaži i kupanje. Prošle godine odmor mi je bio Rim, a ove sam se odlučio za Andaluziju. U Španjolskoj sam već bio (Madrid, Toledo, Barcelona) no znao sam da svaka država koja čini Španjolsku u puno toga se razlikuje od druge.
Puta sam počeo planirati u 5. mj. jer mi iskustvo govori ako putujete u sred turističke sezone cijene su najskuplje i treba se pripremiti ranije. Karte za avion Venecija - Malaga preko Ryanaira 70 eura, vlak Zagreb - Venecija 220 kn povratna (upozorenje, morate ih dosta ranije kupiti jer je broj karata ograničen)
Inače putujem u uglavnom služeći se couchsurfingom i hostelima, no kako ovaj put na put idem s bratom morao sam bookirati hotele, što je novo iskustvo za mene. Ispostavilo se da hoteli načelno i nisu tako skupi, zasigurno jeftiniji, a o kvaliteti da ne govorim.

Putovanje sam koncipirao po principu razgledavanje, more, noćni život ;) za svakog po nešto.

Put u Veneciju je protekao kroz noćnu vožnju - 8 sati, i nisam se baš nešto naspavao. Dolazak oko 8 ujutro. Torbu sam ostavio na garderobi (oko 5 eura za 6 sati) i krenuli smo u razgledavanje. Naravno prvo jutarnja kavica. Iskustvo mi govori da kava s mlijekom u Italiji ne zadovoljava moje količinske apetite pa je cappuccino uvijek dobar izbor. (oko 2,5 eura) Venecija ko Venecija, uglavnom svi smo bili pa nema potrebe navoditi znamenitosti, činjenica kad sam zadnji put bio u 1.mj. 2009.g. grad je bio prazan i puno dojmljiviji nego sad kad je pun turista, i gotovo je nemoguće se probijati kroz ulice.
Popodne do zračne luke, avion je letio iz Trevisa, prvi doticaj s tim aerodromom (do sada sam išao sa Marca Pola). Pristojno!
Vožnja je trajala oko 2.40H dolazak u Mlagu u ponoć.
Malaga aerodrom je prekrasan, ogroman i koliko sam kasnije shvatio potpuno novi. Naime, on je rezultat građevinskog buma koji je vladao Španjolskom proteklih godina, nešto slično kao u RH (btw. i oni su tamo doživjeli slom)
Taxi od aerodroma do centar 20ak eura. Prva noć u hotelu Ariston 3*(60ak eura) vauuuu!!! Odlazak na spavanje. Sutra mijenjamo hotel i krećemo u razgledavanje.

Nema komentara:

Objavi komentar