ponedjeljak, 28. ožujka 2011.

VALENCIA (12.-15.3.2011.)


Opet ja i Španjolska!
Odluka je naravno bila impuzivna kao i uvijek. Naime pronalazak jeftinih karata iz Trsta (47 eura) je presudilo. Do Trsta smo stigli vlakom koji iz Zagreb grada kreće oko ponoći, a kako ja ne mogu spavati u vlaku, avionu, busu ako nisam jaaaaakooo umoran cijelu noć sam proveo gledajući sve te putnike koji se vucaraju ovim vlakom. Bilo je tu klošara, bauštelaca, mladih backpackera itd. Dolazak u Trst i prvi susret s aerodromom koji je "začudo" ljepši Plesa. Izuzev Skopskog i Prištinskog svi drugi na kojima sam bio su ljepši. Let je protekao zadovoljavajuće. Ryanair naravno nabio je stolice što je više mogao, ali to me nije sprečavalo da kad uzletimo padnem u nesvijest od tlaka, tako da sam odspavao 2 sata. Dolazak u Valenciu, prvi doticaj s gradom onako niš posebno jer sam slične gradove gledao prošlo ljeto u Andaluziji. No prvi dojam nije uvijek pravi dojam. Smještaj smo rezervirali u četvrti Carmen preko booking.com. Bio je to apartman (cijena 22 eura po osobi), vrlo blizu starog centra. Ključeve smo podigli u mailbox-u jer Španjolci ne rade subotom hehehehe poslovični su nema što. Ostavili stvari i odmah u grad. Dojam grada sa svakim novim korakom, novom ulicom, zgradom postajao je sve bolji i bolji. U gradu su trajale pripreme za Las Fallas, službeno najvažniji party tjedan u gradu. To je tjedan kad se zima tjera glasnim vatrometima i petardama, a u svakom kvartu nalaze se ogromne figure/lutke koje se zadnjeg dana fallasa pale. Ujedino to je i jedini tjedan kad je dopušteno piti, pušiti, spavati gdje želiš. Vrijeme je bilo odlično. Iako se očekivala kiša, imali smo sunce i temperature iznad 20 C. Obilazak starog centra, četvrti Carmen i bezbroj malih i velikh trgova koji su bili krcati ljudima. Zbog Fallasa ulasci u katedralu i neke znamenitosti bili su besplatni, pa je ušteda bila radost. Noge su odumirale ali duh ne ;) Bez obzira na naporan tempo, neprospavanu večer navečer smo izašli uživati u čurosu s čokladoma, i tintu de veranu ;) Trgovi su bili krcati u 2 ujutro, ljudi različitih, boja, rasa, subkultura itd. Pravi mali teatar. Vrijeme je i dalje bilo toplo pa smo mogli provesti većinu vremena vani.
Dan drugi započeo je obilazak moderne Valencie. Arhitektura zastrašujuće dobra. Naime u Valencii je korito rijeke isušeno i pretvoreno u brojne parkove i igrališta. Staze za trčanje, prostori za sport itd. U modernom dijelu večer prije završio je MTV festival, no naš interes je bio Ocenarium. Svakako se isplati.(oko 20 eura) Sve moguće vrste riba, a osjećaj kad ti morski pas pliva nad glavom neprocjeniv. Takodjer u sklopu ocenariuma se nalazi veliki kompleks s bazenima gdje smo gledali show sa delfinima, pravo filmski.Nakon toga smo otišli na plažu. Eh, ja u zimskim cipelama a ljudi se sunčaju u kupaćima ;) Kako sam zaboravio sunčane naočale dobro mi je došla kupovina od lokalnog crnog trgovca gdje sam se opskrbio najnovijom verzijom Rey Berry naočala ;) Noćni izlazak ostaje tajna :P
Treći dan, šoping i korida del torro ;) Nekoliko bikova je neslavno zavšilo. Grad je osvjetljen brojnom šarenom rasvjetom koja stvara ugođaj Nove Godine, a što je noć odmicala ljudi je bilo sve više.
Mnogo zgoda i nezgoda je još ostalo ne napisano, no vremena je malo, a Valencia je još tu i biti će prilike da je posjetim ponovo.

2 komentara: